fredag 29 maj 2009

Jepp, jag är vaken!

Tjoo!!

Min pojkvän har blivit väldigt aktiv på natten. Vet inte vad som hänt, för några nätter sen så började han veva med armarna och skulle slåss med kudden. När han till slut va så nära mej så bad jag honom flytta lite på sej. (han har en tendens till att alltid ligga så nära inpå mej.) Så skriker han "Fuck you!" och flyttar sej. Hmm.. inget att bry sej om. Vi somnade om, sen va den natten över. I natt vaknade jag av att han stoppade in sen arm under mitt huvud och drog mej intill sej. Sen sa han någon som jag ej uppfattade. Tror inte ens han pratade svenska. :s

När han skulle upp i morse så vaknade jag oxå. Brukar göra det. Ta ut Texas och kiss honom. Sen bädda ner mej under täcket igen. Och somna. Men idag va det skillnad. Efter att Joakim klämt lite på mej :D Så gick jag till sängen igen, med datorn. Sen har jag legat här sen dess. I över en timma nu. Funderar på om jag ska sova en timma, eller om jag ska gå upp? Kanske kommer va för trött sen då? Och somnar jag nu, så kommer jag säkert sova alldeles för länge.

Nej, nu tar jag mej ur sängen. Lite att pilla me ida´!

Inga kommentarer: