lördag 23 maj 2009

Trevlig Fredag, mysig lördag.

Igår blev det allt fest. Frankie ville ut, ÄNTLIGEN! Park lane stod på listan, så hon jag och Johanna drog dit. Trevlig kväll, men lugnt med drickat. Så idag vaknade jag inte med värsta huvudvärken. Det gjorde däremot min söta pojkvän. ;) Som oxå va ute och festade med sina vänner. Jag kom hem senare än honom. Han låg redan nerbäddad i sängen i min lägenhet som såg ut som ett h*vete! Han hade haft fest. Suck. Helt okej, men gillar ju inte när de e rörigt. Jeje.. Jag va för trött för att bry mej om det just då. Så jag kröp ner hos Babe och Texas som oxå låg i sängen. Skickade ett sms till Frankie att jag kommit hem, sen somnade jag på stört!

Idag vaknade jag som sagt inte med baksmälla. Drog på tvn, myste lite. Sen va jag för pigg för att ignorera att lägenheten va stökig. Så jag gick ut och kissade Texas, sen tog jag tag i lägenheten. Diskade och plockade undan. Sen tog jag ett välförkänt bad. Sen när jag va klar hade Joakim vaknat till liv. Han drog oxå igång med städning. Det är så bra med honom, för han hjälper till. Rätt mycke mer än va jag är van att killar gör. :) Sen fixade jag mat till oss, och käkade i sängen. De skulle och skatea, i lerum. Så jag och Texas hängde på. Buss in till centralen, och sen tåget till Lerum. Dyrt och onödigt när de bara skateade i 20 minuter. Sen tog vi tåget hem igen. Väl hemma så va vi jätte hungriga. Jag fixade mat. Årets första färskpotatis, med Lax! Jammi! Åt till magen stod rakt ut. :P Sen drog Joakims lillebror på fest, så vi blev ensamna. Jag deckade i sängen framför tvn. Joakim kom och gjorde mej sällskap. Jag vaknade efter 15 minuter. Powernap e powernap för mej. För Joakim är det nått helt annat. Han sover fortfarande. Efter 40 minuter. Vet inte om det är någon idé att väcka honom nu. Han kommer aldrig orka kliva ur sängen ändå. Han kommer aldrig orka öppna sina ögonlock och orka hålla dem öppna. Så jag ska nog låta Babe sova. Texas och jag för mysa istället. :)

Inga kommentarer: