tisdag 19 maj 2009

Kvällen.

Hej hopp..

Sitter nu redo för sängen. Ska ju upp tidigt i morgon och jobba. JOBBA! Äntligen! Jag som varit så trött på att gå hemma nu. Fast egentligen har jag varit utan jobb i en månad bara. Hade jag visst om att jag skulle få jobb efter en månad hade jag ju kunnat njuta av att jag varit ledig. Men det är skitjobbigt om man inte vet när man får jobba igen. Men nu vet jag! Förra veckan jobbade jag ju oxå, men då va jag där och lärde mej jobbet i 4 dagar. I morgon ska jag få jobba själv, på riktigt! Gött!

Va ju på körskolan förut. Gick en handledarkurs. 3½ timme!! Sjukt långt. Men nu är den över, så snart kan jag köra bil med Lena. :) Ska bara skicka in en lapp oxå. Så är det bara att börja öva. Öva öva öva!

Nej, nu ska jag försöka få med mej min pojkvän till sängen. Lyckas slita honom ifrån en film på tv är ett projekt i sej. ;)

Puss på babe!

Inga kommentarer: