måndag 25 maj 2009

Räkor som e så gott!

Igår när Joakims lillebror åkte hem. Så va det dax för mys. Japp, Räkor, kex och ost. Synd bara att jag inte va hungrig. Men det är väl magen tacksam för idag. Ost och min mage e ju inte direkt bästa vänner. Vi kollade på en skräckis samtidigt. Jag somnade såklart i armarna på Joakim. Tråkig jag är! Vet inte riktigt vad det är med mej. Så trött hela tiden. Men det går väl över snart.
Kanske har nått med mitt blodtryck att göra. Va ju till läkaren med det i veckan. Jo, mitt blodtryck va väldigt lågt. De på sjukhuset ansåg ju att det är bra att ha lågt blodtyck, men samtidigt så ska man ju inte få biverkningar av det. Jag håller på att svimma varje gång jag ska gå ur sängen på morgonen. Och får blodtrycksfall titt som tätt. Men det är nått jag får leva med. Sa de på sjukhuset. För det finns ingen behandling för det. Bara att jag ska ta det lugnt när jag kliver ur sängen. Jeje, nog om de. Nu ska jag fixa upp mina tapeter på väggen. Nu är Jenny och Joakim igång! :P


Inga kommentarer: