onsdag 6 maj 2009

Lugn..

Hur skönt som hellst att vara hemma. Jag brukar alltid bli så stressad av att vara hos mamma. För att det ju inte finns så mycket att göra. Samtidigt så ska man ju bara ta det lugnt när man är hos sina föräldrar. Denna gången kan jag faktiskt ta det lugnt. Men det kanske beror på att jag måste ta det lugnt nu. Och att jag vet att jag bara skulle va här en kortis. Hemma väntar min prins och det ska bli såå skönt att få se honom igen. Saknar honom, konstigt va? ;) Gillar att sakna honom, men enbart om det är genom min vilja att vi inte är med varandra. Men i morgon får jag pussa på honom igen. :)

Marknad i sunne på fredag, hade ju varit kul att vara kvar. Men jag ska ju skriva kontrakt med jobbet på fredag.

Kanske, men bara kanske så kommer jag tillbax till sunne på fredagkväll. Med Joakim. Men vi får se hur det blir.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Tjooo!!

Inga kommentarer: