torsdag 21 maj 2009

Söndag, fast det är Torsdag.

Sitter med min lilla vovve i knät. Han ligger och stirrar på mej. ;) Idag ska jag återigen till jobbet. Jobbar 15-22 idag. Så jag kan ta det lugnt innan. Skönt!
Joakim har sin lillebror här i helgen, så de drog ut på äventyr nu. Någon tråkigt fotbollsmatch senare. Jag är glad att jag slipper. :P

Jonathan kom igår, med sin packning och dator. Till och med katten fick vi ha här över helgen. Hon ligger i ett hörn i soffan, så långt bort ifrån Texas som möjligt. Hon gillar inte honom. Men Texas älskar att retas med henne. Han förstår inte sitt bästa med andra ord. Men en vacker dag kommer han få en vass klotass någonstans. Sen kommer han inte giddra med henne nått mer.

I går skulle de ju va tänkt lite fest. Men jag va astrött, orkade ju inte ens tänka på att dricka. Jag hade gått upp 05.50, och det är TIDIGT för mej. Sen jobbat i 8 timmar. Jag började jäspa redan vid första filmen vi såg vid 19 tiden. Men bröderna drack öl. Sen kom Kajsa hit, en söt liten tjej. Hon kunde oxå dricka öl. ;) Vi hamnade i fårhagen här ovanför där vi bor. Mysigt, men kallt. Kanske ska tillägga att fåren va intagna. Så det va tomt i hagen. Sen drog söta Kajsa hem. Jag och Joakim va trötta så vi la oss och sov. Jonathan skulle "bara sitta en halvtimma till" vid datorn. Jag vaknade 2 timmar senare. Hör: "tick tick tick" ifrån tangentbordet. Han e upp än. Men jag somnade om lika fort igen.

Nu hade jag tänkt att trotsa mej själv och käka frukost. Det vänder sej i magen bara jag tänker på det. Jobbigt. Men i morgon ska jag till läkaren och kolla vad som kan va fel på mej. Så jag får ordning på allt.


Ps. idag har jag och babe varit tillsammans i 5 månader. <3

Inga kommentarer: