fredag 15 augusti 2014

Babyzen yoyo.

Okej.. Jag kunde inte hålla mig. Har ju kollat på resevagn i sommar. Men vi tänkte att det kanske va onödigt att köpa en när de räknas från att använda dem från 6 månader och det blir Lowe 14 september. Så vi la ner det och lånade istället min systerdotters resevagn. Vi släpade med den på tåget. Men så va det en tjej jag följer som köpt precis den vagnen jag vill ha! Åh då kom suget tillbaka. Jag smsade Fredrik och frågade om vi skulle köpa den. Han tyckte väl det. (Jag har grymma argument när jag väl vill ha någon, host host Lowe vill ha menade jag så klart.) Så jag ringde min favoritbutik storken! Den va helt slutsåld! Men det betyder alltså att det är bra! Det är en väldigt dyr resevagn, så tjejen på storken sa att hon va förvånad att de rök så fort. Men det är en grym resevagn försäkrade hon mig om. De kunde få in en snabbast om 2 veckor ringde hon upp mig och sa efter att hon pratat med leverantören. Då är vi redan i Grekland. Så jag hittade den på jollyroom! Det fanns en enda kvar! För när jag beställt den så gick jag in tillbaka och kikade så va den "tillfälligt slut". Men vi ska inte ropa jippi förens vi har den för det har hänt tidigare att jag beställt från jollyroom och sen har jag fått mail om att vara jag beställt var tyvärr slut. Vi klickade i alla fall i att vi hämtar den på lagret för det ligger här i närheten. 



Vi valde helsvart. Den finns i vitt chassi oxå. Och tyget i färgerna svart, blå, röd, rosa och grå. 

Man kan ju ha med den som handbagage på flyget! Perfekt för Lowe!

Info:

BABYZEN Chassi YOYO 2014 är världsberömd för sin magiska hopfällning och för hur liten den kan bli. Nu tar Babyzen nästa steg och lanserar YOYO 0+, vilket innebär att YOYO kan användas direkt från nyfödd. Använd samma chassi och genom att endast byta tygklädsel och bas, så kan du växla mellan liggläge(0+) och sittläge(6+). YOYO ger nya möjligheter för den rörliga familjen, perfekt för storstadsfamiljen och supersmidig för resenären. YOYO är kompakt, mäter endast 52 x 44 x 18 cm, vilket uppfyller handbagagekravet på flyget. Chassit finns i vitt och svart.

- Mäter endast 52 x 44 x 18 cm.
- 4 stötdämpade hjul med fjädring på båda axlar.
- Automatiskt stabiliseringssystem.
- Enhandsgrepp vid hop- och uppfällning.
- Fjäderlätt, 6 kg. Levereras med praktiskt axelrem. 

Endast chassi. Köp till Ligg/sittbas och klädsel. Finns i Blå, rosa, grå, röd och svart.

Nu hoppas vi vår lilla bortskämda son kommer gilla den oxå! Enda nackdelen är ju att han kommer sitta framåtvänd. Men det är väl inte många resevagnar som går att vända på? 

Inga kommentarer: