onsdag 20 augusti 2014

Hälsat på bebis!

Hej! 

Idag va det äntligen dags att hälsa på Ronja och hennes nykomling Novalie! Evelina och jag drog och köpte present och fika först, och sen hem till dem. Så söt! Lilla tjejen! 

Vi fikade och tjötade och tiden rann iväg! Evelina skulle hämta Mathilda på dagis så vi fick åka hemåt. 

Lowe somnade i selen påvägen hem. Min lilla älskling! Han är inte så stor trots allt. Han somnade även i mitt knä när vi satt och pratade hemma hos Ronja. Va lite orolig för att han inte skulle få sova något på förmiddagen. Men det fixade han själv. ;-) lillegoset! 


Köpte även en overall till Lowe på rebel. 999 kr som va nersatt med 50%! Som hittat! Den va i 74 så han drunkar ju i den nu. Men han kommer ju växa lite till innan han ska använda den. Dessutom kommer han få in en fleeceoverall under den i vinter. Lager på lager är bäst! Bara ta av ett lager när det är lite varmt. Den är vind och vattentät. Märket är reima. 

Lowe la jag vid 21, efter att han sovit i babysittern sen 20. Fredrik la sig 22. Så nu sitter jag här själv och kollar på paradise hotel. Så skönt att ha denna timma själv. 

I morgon ska jag iväg på lite eget mys! Ska till Sara vid 17 för att fixa mina fransar och bryn inför resan! :-) 

Inga kommentarer: