fredag 15 augusti 2014

Hejsan!

Hej! Sitter man här och gungar babysittern igen. Men det är ju när han sover som jag hinner blogga. :-)

Idag vaknade lillen 6.20! :-/ mindre kul tyckte mamman! Han fick feber i går av vaccinet så han va jättegosig och ville bara vara hos mig och mysa. Han hade feber idag oxå. Det märks inte på honom mer än att han gärna vill va nära. Han tjötar på som vanligt och skrattar.  

Vi har varit och hämtat ut paket idag! Ett paket till Lowe och ett till mig. Mitt paket åker tillbaka, men Lowes va super! Hans bord till tripptrappen kom nämligen idag! Blev så bra! Här kan ni se det: http://nannosliv.blogspot.se/2014/08/brickbord-till-tripptrapp.html?m=1
Vi tog en promenad till butiken som hade hans paket så vi kom ut lite för frisk luft. Sen har jag tvättat, varit och handlat och nu har jag gjort fredagsmiddagen! Vi är rätt dåliga på att äta middag ihop. Blir mest kvällsmat i soffan. Men vi ska bli bättre på det bara vi kommer in i rutin igen. Tycker det är viktigt att familjen samlas runt bordet ihop och äter middag. 

Nu väntar vi bara på att Fredrik ska komma hem så ska vi äta. I kväll vet jag inte vad som sker. Hade velat ta en promenad i alla fall. Solen skiner ju! Får passa på innan hösten är här. Vi ska fixa med inbjudningarna till Lowes namngivning oxå. Så det blir klart. 


Lowe testade hallon idag! Kladd överallt! ❤️

Inga kommentarer: