måndag 4 augusti 2014

Besök av lillasyster.

Hej!

Dålig uppdatering här, sorry! Men jag har min minsta lillasyster Angelica här på besök. Hon kom i lördags och stannar tills på onsdag då jag åker med upp till Värmland. Ska vara hos min andra lillasyster i några dagar, sen ska jag åka upp till mamma och va där. 

Fredrik började jobba idag. Trist. Vi har haft 5 mysiga veckor tillsammans här hemma. Hittat på massor! Tror vi har haft 1-2 dagar hemma endast. Vi har varit ute vi havet/sjön eller gjort annars utflykter. Men allt ska ha sitt slut. Nu är vi snart tillbaka till rutinerna. Det ska bli lite skönt. Vi har ju dessutom en resa om 3 1/2 vecka. Så vi får se fram emot det.

Vi letar nytt hem. Inte hittat nått än. Men det har precis börjat rulla på, på hemnet igen. Så jag kikar varje morgon. 1 oktober måste vi ju vara ute härifrån. 

Nu ska jag sticka iväg till Hemköp en snabbis. Lowe har precis somnat. Så lillsyrran får se till honom i 15 min! :-) 

Hoppas allt är fint med er också! 

Inga kommentarer: