onsdag 27 augusti 2014

En sväng på stan.

Igår vaknade vi 7.30. Vi fixade oss och drog sen till stan.


Evelina hade lämnat Mathilda på dagis så hon mötte upp oss ensam. Vi åt frukost på ett fik och kollade sen i affärer. Ville hitta en jacka till Lowe. Men jag hittade ingen. :-/ Jag köpte dock ett par leggings till honom från Lindex.


Sen handlade jag faktiskt lite till mig själv. Underkläder, en klänning och en tröja! Lowe fick några dregglisar oxå. Han har börjat dregla så mycket nu! Tänder på G kanske? 

Vid 14 va vi hemma igen. Myste och började packa lite mer till Grekland. När Fredrik kom hem så åt vi, sen somnade jag på sängen en liten stund. Så skönt! Vaknade dock med världens sötsug och kryp i bena! Slängde Lowe i selen och gick till affären. Köpte massa frukt för att dämpa sötsuget och sen gick vi förbi lekparken och gungade en liten stund. 


Väldigt roligt! 


Beställde denna kofta till Lowe för att ha i höst när det blir lite kallare. Sen när kylan kommer i vinter så är det ju overall som gäller.

Under kvällen tryckte vi i oss frukten och kollade på sista avsnittet av säsong 2 av house. 

En perfekt dag helt enkelt. 

Inga kommentarer: