måndag 25 augusti 2014

Vi är hemma igen!

Åkte upp till Sunne i lördags för att lämna Texas där. De passade på att fira mig för att jag fyllt år och min syster för att hon klarat körkortet, under dagen. På kvällen hade vi kräftskiva med några bekanta till familjen. Hann även hälsa på min mormor och morfar! :-) 

Idag åkte Lowe och jag hem. Han somnade när vi klev på tåget, sov när vi väntade på nästa tåg, och vaknade i Trollhättan för lite käk. Sen satt han och tittade i de sista 20 minuterna. Så duktig! Så skönt för mig. Hoppas flyget går lika bra! 

Idag skulle vi ha varit på föräldragruppen. Men vi orkade inte. Det handlade om mat, och jag är inte så intresserad av att höra på deras tips då jag går lite ifrån vad de tycker. Vi har ju valt en liten annan väg. Kommer ett inlägg om det längre fram. 

När Fredrik kom hem så fick han ta över Lowe så jag kunde sjunka ner i ett bad. Som jag ligger i nu. Med kurrande mage! Finns inget att äta hemma typ. Vi har inte fyllt på då vi ska åka på torsdag. Men jag får nog kliva upp nu och gå till affären. Något måste vi ju äta idag. Bara frukost än sålänge för mig. 

Såhär glad är man när man fått sova, käkat lite och kommit hem. 



1 kommentar:

mathina sa...

Heej! Härlig blogg du har :). Är du från Sunne? Bodde där 2001!

Kram Mathina reis