lördag 16 augusti 2014

Jag kunde inte hålla mig..

Jag va lite orolig att jag skulle få ett mail av jollyroom som skriver att vagnen va slut. Så jag tog det säkra före det osäkra idag och ringde babyproffsen. (Tog emot då jag inte gillar dem. De suger här i Göteborg. Dyra, skit dåligt pålästa och verkar aldrig vara sugna på att sälja grejer. I allafall de på backaplan.) Men jag ville ha min vagn och vet att den kostar likamycket på alla ställen. Så jag ringde runt till babyproffsen. Vagnen säljs i 3 delar och jag ville ha alla delar i svart. På backaplan hade de 1 del och i sisjön hade de 2 delar. Så vi fick åka till båda. 

Nu står den här hemma ihopvikt i sin påse. Så bra! Tänkte ta ut den på en tur i morgon för att testköra den. Sen tyckte Fredrik att jag skulle träna på att fälla ihop och veckla ut den lika snabbt som tjejen på youtube. Haha! Vi får se hur det blir med den saken. ;-) 


Här är den i allafall. Med vår lilla prins i! ❤️

Inga kommentarer: