tisdag 30 september 2008

Bloggtorka!

vet inte riktigt va jag ska blogga om nu? Slut på idéer nu ju!

Är på jobbet nu i alla fall. Kanske ska börja följa stavningskontrollen. Så man förstår vad jag skriver. Blir lite längre meningar då. :)

Vad ska man skriva? Vad jag ska göra i morgon kanske? Ja va ska jag göra? Boxningsträning är det enda som är inbokat. Jo till gymgrossisten! Min proteinpulver är slut. Måste fixa nytt! Sen ska jag till skräddaren med ett par jeans som är alldeles för långa. En rolig grej, de har börjat säga "Hej igen!" när jag kommer in till skräddaren. Haha.. springer där lite för mycket kanske. Men de är så bra, Så slipper man sy själv. Och billigt också!

Hoppas jag kan umgås lite med Frankie i morgon. Det har blivit väldigt sällan nu när hon har gått och blivit kär!? Jag vill också bli kär ju! Varför kan inte amors pilar träffa mig? Ska jag gå hela hösten och vintern okär? det kommer inte att gå. Ganska jobbigt att bli kär ändå. Man får så jävla många frågor i huvudet. Just nu är det ganska gött att inte va kär. Kan jag fokusera på annat. Träningen och framförallt mej själv. Men samtidigt är det jävligt mysigt att ligga i soffan med någon och gosa. Men men.. det gäller att prioritera. Jag är ju inte direkt flitig och letar efter någon heller. Orka med sånt. Han kommer väl någon dag när man minst anar det. Frågan är om jag ens märker det? Jag är så dålig på att se sånt. Mina vänner säger alltid, ohh Jenny såg du? vaa?? nee säger jag. Då har jag tydligen missat värsta 10 poängaren.. Ja det ska va jag det. Ett tecken på att jag kanske borde vara mer uppmärksam ;)

Men jag klarar mej ensam. (ett tag till iaf).. :SKanske borde stänga av iPoden för en stund, ibland?

Nu får detta inlägg va slut. För nu ska jag låta datorn vila över natten.

Sov gott!

Puss

Inga kommentarer: