måndag 29 september 2008

go baby go!!

Nu e jag nyduschad. Och fått i mej lite mat. Varit och kört boxning i en timma. Slut i armarna som vanligt! Jeeeeeeeeeeeeej!

Så jävla gött att ha börjat kört igång med träningen nu! Boxning e grym träning. Bokade in mej och träningskompisen på ett pass boxning på onsdag oxå :P Nu jävlar! I morgon ska jag va på gymmet 11.30, ett s-corepass e det dax för då. Sen efter de ska jag köra en halvtimma styrka.. eller kör väl igenom hela kroppen.. så får det ta den tiden de tar. Måste bara hem och käka emellan, för sen ska jag börja jobba. Nu börjar jag 15.45 ist för 22.45. Lite mer jobb nu alltså. Men ju mer jag tränar, desto piggare blir jag så..

Känner på mej att denna blogg kommer handla mycket om min träning nu.. Men men.. då får den de. Mitt liv kommer innehålla mycket träning så!

På med skorna, innan träningen.

Mitt i passet. Puuuh!

Nu va det över! sååå skönt i kroppen!

Nu blir de sängen och tv. I ditt ansikte på 5:an nu. Sen kommer jag nog slockna!

Puss och God natt!



Inga kommentarer: