måndag 15 september 2008

God Morgon!

Nu e jag uppe och tvättar, åt mej och Joakim. Jätte mycke tvätt! men de e skönt att få det gjort. Somnade rätt sent för att va mej igår. Låg och vred och vände på mej skit länge! Men till slut lyckades jag varva ner och somna. Vaknar alltid flera gånger per natt och kollar mobilen. Måste va superberoende av den. Sms brukar komma på natten, och denna natten va inget undantag heller. Klockan 3 hade jag fått ett sms.

Idag e jag inte pigg. Borde sova lite längre. Men som sagt har jag saker att göra idag. Hoppas jag kan få låna nyckeln av Chris så jag kan hämta min mössa och lite annat. För nu e det kallt ute. (Vågar knappt erkänna detta, men jag har faktiskt i smyg längtat efter kylan, enbart för att jag ska få börja använda mössa) !

yeah yeah.. Nu ska jag bära ner ännu mer tvätt. Frankie verkar inte ha vaknat till liv än, så jag kan nog slänga i mer tvätt.

Puss

Inga kommentarer: