söndag 14 september 2008

Matlagningsdax.

Nu har jag fixat lite mat. Snart klar. Idag va Jag och Jocke en sväng på stan. Blev en tröja från sailracing från NK. Lite dyr, men de fick gå :) Köpte en filt på Chilli oxå, så jag håller mej varm nu i vinter.

Ljust ute än. Så jag funderar på att ta mej ut på en promenad efter maten. Om de inte hinner att mörkna.

I morgon börjar livet igen. Tvätta och sen blir de nog träning. Funderar på om jag ska hem till Chris och hämta mina vinterkläder oxå. Kan va bra att ha nu när det e så kallt ute. I dag va det bara 9 grader när vi drog in till stan. På tisdag börjar jag jobba igen. 3 nätter och en dag på jobbet denna vecka. Schemat för nästa vecka har jag inte fått än. Antar att de ligger på jobbet och väntar. Min adress verkar inte blivit ändrad än så. Måste be chris ta med min post till jobbet i morgon. Kan ju finnas några viktiga papper där.

Jeje.. nu ska jag kolla till lasagnen..

Jag på stan förut, med varm choklad gjord på soyamjölk! Jaaammi!

Kiss Kiss.. :P

Inga kommentarer: