söndag 28 september 2008

Shopping, skogspromenad och soppkok.

Idag tog vi oss till Lager 157. Fick faktiskt tag på lite saker. tröjor och linnen, t-shirts och underkläder.

När vi va klara åkte vi hemåt. Bytte om och drog ut till skatås och gick 5 km. Skönt att komma ut. Efter de drog vi hem till kompisen och hämtade alla mina saker jag hade där och drog hem. Nu ligger jag här. Har nyss kokat mammas soppa. Så nu e magen mätt.

Ska åka till jobbet om 1 timma och en kvart.

Sammanfattning av helgen då. Har ju hunnit med festa, shoppa, fått träningsvärk av wii-boxning. En bra helg helt enkelt. Tråkigt bara att jag inte fick som jag vill i lördags.. Men det e bara att kolla vidare så kommer det hända snart. :) Myyys!

Den vanliga bilden jag måste ta när jag e i skatås.


Och hälften kvar :P

Nu ska jag packa upp och fixa lite innan jobb.

Hej Hej..



Inga kommentarer: