fredag 12 september 2008

Min fredaag.

tjoo. Igår hamnade jag hos Jonas igen. Kollade på idol och sen film. Träffade Patric en stund oxå. Men sen tillbax till Jonas. Mår som skit just nu! vet inte va jag ska göra med mitt liv. Allt känns bara fel. Har som sagt hänt en del som jag inte vill ta upp här. Sov hos Jonas, för jag pallade inte vara ensam i natt. Va på gränsen till panik flera gånger. Varje gång jag vaknade i natt så tänkte ja.. nej detta e fan inte en dröm, det e verklighet, och jag måste ta tag i det nu, och inte sen. Få det överstökat. Hoppas att jag mår mycke bättre när allt är över. Som en klok vän sa: tänk att det inte kan bli värre nu. Låter ju hemskt det oxå. Men men..

Nej jag funderar på att lämna Värmland ganska snart. Hem och glömma allt.

Fattar inte att jag tillåter mej till vissa saker bara. Men nu e det som det är. Kan ju bara bli bättre som sagt var ;)

Nej fy. Jag orkar inte ens sitta still. Och nu börjar de bli mörkt ute. Kanske ta en dusch, och sen kolla på en film. Sen lägga mej och sova. Enda gången jag slipper tänka e när jag sover. Tur att jag e inne i trötthetsperiod nu då. Hehe..

Hej Hej..

Inga kommentarer: