lördag 27 september 2008

yeah yeah..

Gårdagen va helt crazy! Jag fick i mej alldeles för mycket alkohol. Men som vi sa.. nu ser vi framåt och inte tänka på gårdagen alls! Hehe.

Vet inte vad som sker i kväll, film och ta de lugnt. Pratade på bio oxå. Eller så blir det fest idag med. 2 kompisar ville ha med mej ut. Vi får se vad Jenny orkar med i kväll.

Jo jag va ju hos frisören igår. Fick ett infall när Frankie skulle klippa sej. Så jag satte mej där oxå. Klippte topparna och slingade håret. Blev bra. Men jag hatar att vara hos frisören! Jag e alltid så rädd att de ska klippa för mycket! Men hon va duktig och lyssnade på mej. Så det va bra. Nu behöver jag inte dit på 3 månader igen! Jeeeej! Shoppade en mössa och strumpor oxå.

I morgon ska vi kanske till borås. Lager 157. Får se om vi orkar. Tänkte åka dit i dag, men va lite seg efter gårdagen. Så vi va på stan och käkade mat. Sen har vi vilat.

Här e jag, snyggt :P

Nu ska jag packa mina saker och dra till en kompis. Återkommer om kvällen sen. När jag bestämt mej.

Tjooo

Inga kommentarer: