onsdag 24 september 2008

Började dagen med att gå ifrån jobbet 8.00 idag. In till stan och mötte upp 2 kompisar och käkade faktiskt frukost på tintin! Riktig arbetarfrukost!

Va även in på en tebutik och köpte färskt te och en burk honung. Som jag inte prövat än. Får göra det i kväll till idol. För i dag e jag ledig.


När jag kom hem ifrån stan la jag mej på sängen och käkade upp en hel godispåse! Somnade sen, och sov 3 timmar! gött de! mycket som händer nu som får mej trött.

Min frukost, stekt potatis, bacon och ägg :P

Nu väntar jag bara på en kompis som ska komma hit och laga mat med mej. Jobbar till 17.00 så.

Nu måste jag dricka lite vatten, mitt blodtryck va skit lågt. 100/50. Så jag ska tydligen dricka mycket då. Och röra på mej. Men idag avbokade jag träningspasset. För jag måste vila.

Hej hopp!


Inga kommentarer: