onsdag 17 september 2008

Kräftskiva på egen hand!

De hade lämnat en skål med kräftor till mej på jobbet. Så de har jag nu tryckt i mej :P Gott va de! Får passa på att käka när man får matlust, den kommer ju och går som sagt. Jobbigt med alla god natt sms ikväll. Alla ligger hemma i sin säng utom jag :( Min säng e min trygga borg nu! Vaknade 9 i morse och låg i sängen i 2 timmar med datorn innan jag orkade mej upp, sen tillbringade jag yttligare 30 minuter i sängen med att käka frukost :) Smulor i hela sängen! Men det får de va värt :P

Va ska man göra en tisdagsnatt klockan 01:21? när alla andra sover och jag sitter fast på jobbet? ingen rolig inne på msn ju! Brukar ju alltid ha någon som håller mej sällskap! vart tog ni vägen? Har ni oxå blivit tråkiga med träning och jobb upp över öronen?

Nätragga lite? haha..

Inga kommentarer: