torsdag 18 september 2008

Fredagen e här!

Helg nu. Jag ligger i sängen. Jobbade i natt så jag fick ta igen lite sömn nu. Idag har jag inte en aning vad som händer. Vi va ju inne på fest. Men som jag känner nu så blir det nog lugnt. Mår illa och e yr. Ska bli så skönt att slippa det snart!

Får nog bli bio eller en film hemma i kväll om jag inte blir bättre. Det va ju ett tag sen jag va ute i göteborg nu så det skulle va jävligt kul att gå ut. Men det e ju en festdag i morgon oxå. =P Så jag får avgöra ikväll vad som sker.

Annars idag ska jag ta det lugnt. Men till veckan ska jag köra igång med gymmet! Bokade in mej och en kompis på boxning på måndag. Det kommer bli svettigt nu när jag inte tränat på ett tag. Men de e lika bra att köra på hårt, så e man inne i allt igen.

En mega tomat på ica.

Mat kanske inte skulle sitta fel nu?


Inga kommentarer: