söndag 14 september 2008

Söndagsmorgon.

Vilken skönt dygnsrytmen jag fått! Somnade 23.00 igår. Och undra vilken lördag jag gjorde de senast på utan att få ångest! Herre gud va skönt det är att vara utvilad! :P

Kom hem till Göteborg igår klockan 18.53. Joakim mötte upp mej på centralen och vi åkte hem och köpte pizza och chips. Fick i mej lite mat faktiskt, har ju inte käkat på ett dygn så det va nog dax. Gått ner i i vikt oxå :( inge bra alls.

Vaknade 9.00 idag. Vi hade tänkt åk till gymmet och träna jag och jocke. Men han ville tydligen inte längre.. jag som e så träningssugen! Det får bli lite shopping på stan ist :) Det va ett tag sen jag shoppade nu. Tröstshopping på högnivå!

Mår faktiskt bra idag. Tog några beslut igår som känns rätt. De besluten kommer nog komma upp här snart. Vill bara inte ta dem här föränn jag bestämt mej helt. Men nu känns det rätt.

Nu ska jag käka frulle. Sen ska vi dra in.

Undra när Frankie kommer hem?

Jonas och min fina pannkaksfrukost.

Inga kommentarer: