torsdag 20 november 2008

Dunk Dunk


Vaknade av ett sms 8:18 i morse. Sen va det bara att kliva upp. På med kläderna och ut i friska luften! Tog mej en promenad. Skönt som fan! Det ju som terapi. Man disskuterar med sej själv. Väger fördelar och nackdelar med varandra. Man tar kloka beslut och sen går man hem nöjd. Och jag känner mej lycklig när jag gjorde denna promenad. Del att jag varit duktig, och behöver inte sitta hela dagen och fundera på när jag ska orka mej ut. Sen tror jag man blir lycklig av frisk luft och av att få lite solljus på sej. När jag kom hem käkade jag havregrynsgröt, så nu e magen mätt :) Sitter nu med hörlurarna på och kör volymen på högsta nivå!! DUNK!

Idag hade jag ju planerat in stan. Skulle varit till skräddaren med 2 jeans. Men fck lite brottom igår när jag skulle in. Så jag glömde jeansen. Jag får åka in med dem sen. Annars har jag inte så många fler planer. Tänkte städa hon Hugo, men de fick jag gjort i gårkväll.

Så skönt att va ledig i 2 dagar, jag behövde verkligen de! I morse när jag vaknade så va jag så inställ på att jag skulle åka till jobbet vid 15.00, tänkte: Fan va skönt att jag vaknade så tidigt så får jag lite gjort innan jag ska till jobbet. Men jag e ju ledig ju! Sköönt!

Nu ska jag njuta vidare av min fina, lediga dag.

Joakim E lekte fotograf i fredag's

:)

Inga kommentarer: