måndag 3 november 2008

Hemma.


Japp, nu sitter jag här. Hemma! Så skönt!

Det första jag gjorde när jag klev av tåget va att ta vagnen hem till Chris. Jag hade fått post dit som jag va tvungen att ha innan jag drar till Värmland. Fick med mej lite andra saker därifrån oxå. Sen hem, packa upp min väska och plocka lite här hemma. Kollade på film och somnade runt 02.30!!? Helt sjukt att jag orkar hålla mej vaken så länge.

Kändes grymt bra att komma hem. Jag slängde mej på sängen och kramade alla min kuddar och sa: Jag ska aldrig med lämna er! Jag ska aldrig mer åka till Stockholm! Och lägg det på minnet! (klart jag ska åka dit) Jag hade det trevligt i stockholm, Men det lyckas alltid bli så "konstigt" när jag hänger med honom. Det är nått som gör att jag dras till honom samtidigt som det är nått som gör att jag dras ifrån honom. Fattar ni? Nått i mej som säger att jag ska hålla mej undan. Kanske för att jag blev så sårad förra gången. För att det inte funkade som jag ville att det skulle göra.

Åkte upp med noll förväntningar. Och som jag tänkte första gången vi sågs denna gången.. (då han åkte upp hit för några veckor sen) så visste jag hur allt skulle bli. Så jag hade förväntat mej det. Men samtidigt som man hänger med någon så mycke, då dyker det såklart upp saker. Kanske falska saker. Falska känslor. De blir framkallade lixom. Klart jag gillar honom, annars skulle jag aldrig orkat hänga med honom en hel vecka. Men det betyder inte att jag vill binda mej och leka mamma pappa barn. Nope. Men jag tycker om honom rätt mycke faktiskt. Jag ska absolut inte gå in på vad han tycker och tänker. För det är hans sak. Och jag vet hur allt funkar och är. Så det räcker. jeje. nog om de.. Nu har jag iaf förklarat lite om allt.
Men va säger man om skatekillar? Enligt mej är de, de svåraste killarna som finns. De har redan ett förhållande, Med sin skateboard.

Lunchade med en kompis på stan, soppdax :)


Idag har jag iaf hunnit med en runda på stan. Ringt på lite saker jag skulle ringt på. Ringde till och med på ett jobb. Jobbar ju heltid nu. Men på natten, så jag e ju ledig rätt mycke. Så ett extrajobb på dagen skadar ju inte. Beställt en jacka på junkyard oxå, som belöning för att jag fått massa saker gjort idag. :)

Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma. Håller på att tvätta oxå, så jag springer mellan lägenheten och tvättstugan. Magen kurrar, så kanske skulle passa bra med lite mat snart.

Hej hej..

Inga kommentarer: