fredag 21 november 2008

Nu e det nått som e fel på mej.

Ligger i sängen. Sjuk! Ursch, jag hatar att må illa. Allt började i går. Jag skulle åka in till stan och lämna in 2 jeans hos skräddaren. Käkade lunch och skulle dra in. Började redan må dåligt då. Men jag tog mej samman och åkte in. Va tvungen att få det gjort. Allt blev bättre. När jag kom hem va jag skit trött, redan vid 18 tiden. Jag la mej vi 20.00 och sov. Tänkte väl att jag kunde sova hela natten sen. Men nej, de kunde jag glömma. Vaknade 22.30, Va jätte varm, tog av mej täcket, men då frös jag. Körde igång ett avsnitt av heroes. Låg och vred och vände på mej. Somnade igen 00.30. Vaknade igen vid 4. Då mådde jag så dåligt att jag fick springa in till badrummet. Kräktes. La mej, somnade strax innan 7. Några minuter senare fick jag ett sms, som väckte mej! Blev lite sur, för han visste att jag hade svårt att somna om när jag vaknat. Men men, somnade faktiskt om till slut. Vaknade 9.30. Ringde och sjukanmälde mej då. Sen somnade jag igen. Vaknade 13.00. Av att Jocce kom hem. Har varit vaken sen dess. Fått i mej endast lite yogurt och flingor. Har sett 2 avsnitt av heroes. Tänkte köra igenom hela säsong 2 idag. För ur sängen lär jag inte komma. En dusch kanske skulle sitta fint sen, om jag får några krafter för de. Piggna till lite. Minns sist jag hade spysjukan, de va i thailand. Då fick Chris hålla mej i duschen för att jag orkade inte stå upp själv. Nu har jag ingen som kan hålla om mej. Så vi får se hur jag ska klara av detta.

Lyssnar igenom PINKs nya album. Inte alls så bra som jag trodde. Kanske får ge de en chans till.
Idol i kväll. Om jag inte sover redan. Känns som om jag kommer sova till och från. Brukar ju bli så.

Nee nu ska jag vila lite.

Krya på mej själv.

Inga kommentarer: