måndag 17 november 2008

Om 3 timmar.

..då ligger jag hemma i sängen!

Slutar om 2 timmar. Så jävla gött att denna helgen e över! Orkar fan inte jobba en natt till! Massa planerat idag. Få se om allt hinns med. Jocke E kanske skulle komma och hälsa på i kväll oxå, filmtime. Får se om han dyker upp. :)

Ja annars e veckan rätt lugn tror jag. Om jag inte får för mej nått ovanligt. Jobbar bara tisdag och fredagnatt. 32 timmar. Sen e jag ledig. Ska bli grymt skönt! Antar att telefonen kan ringa och be mej jobba mer. Men de ska jag inte fundera på nu. För denna vecka vill jag bara vila, som jag känner nu. Förutom till helgen då. För då blir det nog fest!

blää blää.. Nu vill jag hem! Segt att sitta här nu de sista timmarna. Mörkt ute än, men snart börjar det väl ljusna. Och då ska jag gå hem!

TJoo..

Inga kommentarer: