söndag 16 november 2008

Kom och hjälp mej John Blund.

På jobbet än. Slutar om en timma. Ska bli så skönt att komma hem! När man jobbar såhär så uppskattar man sömnen så mycke mer. Jag önskar att jag bara kunde knäppa i fingrarna så va jag hemma. Mina ögon e trötta, min kropp e trött.. ursch! Har ont i magen oxå. Inte så konstigt kanske, med tanke på förra nattens minisömn. Fan va skönt de ska bli att få krypa ner under täcket och somna. Sen när jag vaknat, så är det dax för jobb igen. Ja jag vet. Massa jobb på helgerna nu. Men de är så mitt schema ser ut i november. Blir bättre sen. Får se det ifrån andra sidan, man tjänar ju mer på helgen.

Kanske ska testa att lägga in bilder ifrån i fredags nu.

Kommer ett inlägg med bilderna.

Avundsjuk på alla som sover hemma i sina sängar!

Inga kommentarer: