lördag 1 november 2008

Tågtiderna är inte för mej.

Ibland önskar man att man kunde boka ett tåg hem när man ville, Som taxi. Kan tänka mej att det finns fler som kommer på klockan 22.30 på en lördag att de vill åka (hem) till göteborg.

Som en smart person sa: "Att ligga som plåster blir de skavsår av". hehe..

Jeje.. Dax att åka hem och köra igång med livet igen. Jobba en natt och sen är jag ledig en vecka igen! Så då är det bara att packa upp och packa ner igen och dra till Värmland. På torsdag drar jag nog. Är tänkt så iaf. Sen vet jag inte när jag ska hem. Inget jobb förän på lördagen den helgen. Men är inbokad på någon kurs fredag och lördag den veckan. Så jag får väl åka hem i tid till de iaf.

Mycke som snurrar i huvudet nu. Men det tar jag när jag kommer hem. Vet inte va jag tycker nu egentligen. Inte ledsen, men inte speciellt glad heller. Eller jo, glad e jag. Vanligt glad. :)

Åker nog hem i morgon.. eller? ähh jag kan inte ta ett beslut nu. Skit samma. Hem kommer jag vilket fall som hellst.

Nu får det nog bli en film.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: