lördag 8 november 2008

Minttukväll slutade i tårar.

Igår skulle jag ha en lugn kväll. Med film och godis. Det blev annat än lugn. Skämtade med Jocke att vi skulle shota minttu black. Jo visst, de gjorde vi. Bara de att han tog en.. Jag tog inte bara en.. Idag e det en halv cm på botten kvar. :s Hade en trevlig kväll. Chris kom förbi och han började dricka med. Cider minttu och sprit. Blanddrickan tog slut ganska fort, och killarna drack rent. Jag höll mej till cider och minttu. Högtalarna skrek ut housemusik. Så högt att 3 26 åriga tjejer knackade på och bad oss sänka. Jag satt mestadel inne på mitt rum vid datorn. Orkade inte va där ute där de spelade så högt. När jag började känna att jag fått i mej tillräckligt (kanske till och med lite för mycke) så ställde jag mej och gjorde varm choklad. Men vispgrädde på! Gott va de! Vi skulle ju absolut inte ut, men jo visst skulle vi ut när vi fått i oss nått. Klockan 23.30 gick bussen vi skulle ta. Chris sprang ner i förväg och la i mer pengar i sin bil. Jocke och jag fixade de sista i lägenheten. När vi skulle gå hittade inte han sina skor som han ställt på golvet. (Jag hade ställt upp dem på skohyllan för att jag dammsugat tidigare den dagen). Han tog tag i pall vi har i hallen och slängde in locket till den i väggen! Vet inte vad som flög i honom. Så jag sa: Om du ska va så här så kan du åka in ensam till stan. Jag vill inte hänga med dej när du är såhär iaf. (Han skulle ändå träffa någon brud. ) Redan då hade jag tappat suget för att gå ut. Jag va nog på gränsen till lite för full, och jag kände bara för att sova. Hade varit nära att somna flera gånger den kvällen. Men jag tog på mej skorna och gick till hållplatsen ändå. Utanför dörren stod Chris. Vi gick tillsammans till hållplatsen. Jocce va sur, och sånt går inte att ändra på. Har han en gång blivit sån en kväll, så är han så resten. När vi hoppade på bussen börjades det disskuteras om sex. Jag försökte att inte lägga mej i. Då drar Jocce upp en extremt känslig sak som hände mej innan han och jag träffades. En rätt allvarig sak som har satt sina spår i mej. Och det satt han och gjorde sej löjlig över. Då brast allt för mej. Tårarna började rinna och jag ville bara hem. Chris blev arg och försökte få Jocce att be om ursäkt, och att man inte säger så. Att han gjorde mej ledsen. Det enda svaret Chris fick tillbax va att han skiter väl i om han gjort mej ledsen. Jag tycker på stopp på bussen och kliver av. Chris hängde efter. Han ville bara se till att jag kom hem. Men jag va lixom typ 2,3 hållplatsen hemifrån. Tar kanske 3 minuter hem med bussen. Men han hängde med ändå. Åkte hem, Chris fixade ostbågar, choklad och Fanta. Sen somnade jag. Va helt utmattad. Jag har så svårt att sluta gråta när jag väl börjat när jag e påverkad. Allt blir så synd om mej. Sen att han rev upp det som hände mej innan vi träffades gjorde väl oxå sin sak. Fick ett förlåt-sms av honom. Men de sket väl jag i! Man säger inte såna elaka saker han sa till mej. Jag ville bara ta mina saker och dra därifrån. Somnade vid 1-2 tiden, och vaknade 9.00. Mådde pyton! Helt torr i munnen och mådde illa. Fan va gött de va med fanta! hehe.. Efter ett tag piggnade jag till. Började städa hemma och fixade frulle. Några timmar senare hamnade jag här, på jobbet. Med ännu mer godis och dricka.

Va gör jag nu då? Fan jag kommer aldrig mer dricka med honom igen om han är ute efter att göra mej ledsen? va fan har jag gjort för att förtjäna det? Som jag ställer upp. Han ringde förut oxå. Bad om ursäkt. Men de hjälper inte. Man gör inte så.
Några bilder ifrån kvällen kan jag ju bjuda på iaf.


Kyckling e såå gott!

Jag och Jocke i mitt rum.

Varm choklad värmer mitt hjärta.

Nee nu blir de heroes. Hej hej!

Inga kommentarer: