söndag 30 november 2008

Va gör jag nu då?

Va allt blev jobbigt nu. Varför måste de va kväll? Eller kunde inte klockan gå lite snabbare, så jag kunde lägga mej och sova. Jag vill att de ska bli en ny dag. Så jag kan ta tag i livet. Hatar söndagar från och med NU! saknar R, som fan! La mej i sängen förut. Den lukade honom. Högg i magen. Vill ha honom nära mej! och inte 50 mil bort! och från och med onsdag e han 80 mil bort! Bläääh! Kollade biljetter förut, va inte så kompliserat att åka till åre. Går ju direkt tåg dit ifrån Göteborg. Natt tåg som tar några timmar, men man sover ju, så det borde ju gå undan. Biljetterna låg mellan 400-800 spänn enkel. De e ju ingenting. Värt varenda krona ju :) Hoppas han inte ångrar sej nu bara, Hoppas han vill ha dit mej lika mycke som jag vill till honom. Nu kommer de säkert bli ett jävla tjat om honom. Men så e det. Jag orkar inte dölja det mer. Blir jag sårad så blir jag. De tar jag då isf. Orkar inte tänka, "tänk om".

Nu ska jag göra något åt att tiden går så sakta. Packa träningsväskan och fixa lite här hemma. Kommer väl nått kul på tvn snart kanske.

tjoo..

Inga kommentarer: