onsdag 12 november 2008

Fan va seg jag blivit!

Sitter hemma nu. Varit ledig i några dagar. E så trött av mej. Har blivit en riktig serienörd! Heroes har tagit upp min tid! Är på avsnitt 19 nu. Inte många avsnitt kvar av första säsongen. Idag har jag inga planer alls. Blev väckt av Jocke 10.30.. Vaknade med halsont och genomsvettig! Tror något e på gång med min kropp. Hoppas bara inte feber. Jag som har så mycke att göra i helgen!

Torsdag: jobb 15.45-22.00
Fredag: Kurs 9.00-16.30 Sen ska jag hem och och fixa mej och Sen hem till Frankie. Vi ska ut och festa.
Lördag: Kurs 9.30-15.00.. sen direkt till jobbet och jobba 15.45-08.00.
Söndag: hem ifrån jobbet och sova. Sen jobba igen 15.45-08.00.

Sen kommer min Måndag handla om heroes och vila.

Nu ska jag fixa i ordning mej och gå ut. Måste få lite frisk luft.

tjoo

Inga kommentarer: