tisdag 11 november 2008

Studiofotografering.

Igår blev jag fotad. En kompis behövde någon som kunde hoppa in och bli fotad, för eventuellt använda bilderna till reklam för studion. (det beror ju såklart på hur bilderna blev). Fick veta detta en timme innan jag va tvungen att dra. Jag skulle ha med mej kläder oxå. Herre gud! Fick slänga in mej i duschen och slänga ner kläder i väskan. Åkte dit supernervös! De hade en tjej som sminkade mej, sen va det bara att hoppa in i studion och bli fotad. Fotografen va skit duktig. Och gryms söt oxå :P Jag fick stå med 2 ombyten av kläder, med olika bakgrunder och olika ljus. Va riktigt kul när man väl kommit igång. Bilderna blev fina. Och jag ska få bilderna när de e fixade och brända på en skiva. Kommer väl lägga upp någon bild här då.

Nu ska jag hoppa i kläderna, käka frulle och sminka mej. Ska träffa Frankie på stan vid 11.00. Sen ska jag på möte i torslanda med jobbet. Så jag e väl hemma i eftermiddag/kväll någongång.

Tjoo!

Inga kommentarer: