måndag 21 december 2009

Dagen som varit.

Idag har de varit en lite mer aktiv dag än va vi hade igår. Igår låg vi i soffan och glodde på film efter film. Idag har vi varit och åkt pulka en sväng. Fick oss en promenad dit och hem. Sen när vi kom hem så väntade middagen. Lite deg i soffan. Sen fick jag massage av min styvfar. Jag har massa knutor i ryggen som behövde fixas. Efter massagen så väntade en uppvärmd bastu mej, fia och icka. Varmt och skönt! Nu har vi käkat kvällsmat. De andra sitter och kollar på tvn medans jag smet upp för att blogga lite.

I morgon väntar ett husbygge. Har lovat minsta lillasystern att jag ska hjälpa henne att bygga ett pepparkakshus. Flyttat fram de hela tiden. Så i morgon är det väl dax så man slipper tjatet. ;) hehe. Sen vet jag inte vad som ska göras. Städa lite därute i vårt lilla hus. Massa hundhår efter syrrans hund. Ursch, killar i näsan! Kanske dra en sväng på "stan" här. Inte mycke till stad men kan va kul att kolla lite. På tal om stan, shopping. Fick fetare lön än va jag förväntade mej. Så jag kan inte va något annat än glad, för det iaf. :)

Nu ska jag umgås lite innan vi ska ut i lilla huset och bädda ner oss. Kanske blir en film sängliggandes?

Natti.

Inga kommentarer: