fredag 11 december 2009

Fredag 11/12.

Idag va det grymt segt att kliva ur sängen. Hade kunnat sovit hela dagen. Snoozade ett ex antal gånger. Tills babe ringde och gav mej ett uppdrag. Då fick jag ju gå upp. Har nyss tagit en dusch och sitter här nu och bloggar. Ska vara på vårdcentralen om en timme. Men inge brotom för den ligger bakom mitt hus. Så jag kan slappa lite till. Efter vårdcentralen ska jag åka på medarbetarsamtal på kontoret som ligger vid ullevi. Så det blir att åka direkt dit efter vårdcentralen. Efter mötet hade jag tänkt att handla klart julklapparna. Babe och Jag sover i Mölndal i natt för vi ska åka så tidigt till värmland till morgonen. Så efter julhoppingen så får jag hem och packa. Kanske hinner en sväng på gymmet oxå. Får se vad läkaren säger om träning. Annars går jag dit och solar bara. Blekis nu. Har inte solat på veckor. I morgon klockan 11.00 är Joakims morfars begravning. Sen vet jag inte vad som händer mer där uppe. Åker ju tillbax till göteborg på söndag. Så det blir en snabbvisit i lilla Sunne.

Nu ska jag göra mej frukost och sen börja göra mej i ordning.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: