torsdag 10 december 2009

Torsdag 10/12.

God morgon.

Då va det dax för jobb ute på ön. Jobbar ju som sagt bara varje torsdag och varannan onsdag där ute. Denna vecka jobbar jag bara idag, sen är jag ledigt hela helgen. Inget jobb alls på mitt andra jobb denna veckan alltså. Hinner jag pusta ut. Varit så mycke annat som jag hunnit med. Jo jag jobbade ju i måndags ju, men de va ett kort pass. Idag slutar jag som vanligt, klockan 22. Va ju på julbord igår med jobbet. Jäklar vilken god mat de hade! Och efterrättsbordet va att dö för! Jag käkade först en silltallrik, sen kött. Som jag knappt rörde för jag va så mätt efter sillen. Sen tryckte jag i mej efterrätt för 3 personer. Haha. Gott de! Vid 21 kom babe och hämtade mej. Hem och hoppade i säng ganska med en gång. Kollade på en film men somnade ju såklart ifrån den. Vaknade igen när klockan ringde vid 05.00. I morgon ska jag till läkaren och sen ska jag på medarbetarsamtal vid 13. Ska nog försöka klämma in en julklappsimhandling efter de. Vet inte om vi åker upp till Värmland i morgonkväll eller om vi åker på lördagmorgon. Tänkte om jag köper klart alla julklappar så kan jag släpa med dem upp till Värmland redan nu. Jag har nog med saker som ska med upp. Eftersom jag ska vara borta så länge. Eller vi ska vara borta så länge. ;) nu ska jag vila en stund innan jag kommer fram. 24 minuter på mej.

Tjoo!

Inga kommentarer: