söndag 6 december 2009

undertiden..

Som kladdkakan står inne så kan jag ju blogga lite om dagen. eftermiddagen och kvällen har ju som sagt varit på jobbet. Hann med 2 timmar i skandinavium. Frölunda mot timrå 3-3 slutade matchen. Jag slutade jobbet 22. Då va det dax att åka hem. Hem till Texas. Babe va en här i kvarteret med vänner och byggde något hopp av snö de hämtat vid ishallen. Men sen kom allt joakim hem och käkade mat som jag lagat. Hamnade i soffan och blev helt plötsligt supersugen på kladdkaka. Så jag gjorde en. Ska ta ut den om 5 minuter. Så måste jag vispa lite grädde. Gott gott! Sen kommer jag säkert äta tills jag somnar. :)

Idag har inte varit en sån jätte bra dag. Har ju berättat att jag mått illa till och från. Och att jag är yr i bland. Idag har det blivit värre. Det är oftast när jag är hemma det händer. Skulle byta om förut och trillade inne i klädkammaren för att det snurrade till i huvudet. Idag snurrar det inte som vanligt, utan brusar. Ungefär som om man skulle ha kolsyra i hjärnan. Det bubblar lixom. När jag ligger ner och blundar så är det som när man kommit hem ifrån krogen och fått i sej lite för mycket och man vill sova men det går inte att ligga ner och blunda för då snurrar allt. Precis så känns mitt huvud då. Då kommer illamåendet. Jag har ignorerat alla symtom tills nu. Nu börjar jag fan bli orolig. Livrädd för va det kan vara. Googlade lite. Kunde va stress. Hoppas det. Så det inte är nått annat farligt. Får be babe massera mej sen. Kanske det släpper lite. Undra om han kan massera? Han har aldrig gjort de på mej. Borde kanske börja kräva det? Jag älskar att bli masserad av rätt person. Och han är verkligen rätt person. :)

Nu är min kladdkaka klar. Så nu ska grädden vispas!

Smaklig måltid för mej och babe. <3

Inga kommentarer: