onsdag 16 december 2009

Onsdag 16/12.

God morgon. Idag va det inte alls svårt att ta sej ur sängen. Nee nu ljög jag. Själva grejen att ta sej ur sängen va inte skön, men när jag väl kommit ur så va det inte så värst jobbigt. Jobbar 7-22 idag. Och i morgon. Så jag är kvar på jobbet över natten. Sen gör jag sista passet på fredag. Kanske därför det inte va så jobbigt att gå upp idag. För att det inte är långt kvar. Vid lunch idag ska vi ha personalmöte. Litet avbrott i jobbet. Jo igår fick vi veta att vintern inte har kommit igång som vi hade hoppats på uppe där vi ska fira nyår. Men vi får hoppas att isen hinner frysa och snön öser ner. Så vi hade ett litet möte igår om hur vi gör. Vi kanske kortar ner resan lite, fast jag och babe kan ju faktiskt åka upp ensamma en stund om vi e sugna på det. Åter till the voice. Dax att lyssna! :)

Inga kommentarer: