lördag 5 december 2009

Lördag 5/12.

God dag. :) dåligt bloggande, jag vet. Finns dock inte så mycket att blogga om när man jobbar från morgon till kväll. Men idag har jag varit ledig fram till 15.00. Vaknade upp vid 10 tiden. Myste med tv en stund. Idag åt vi frukost vid köksbordet tillsammans. Det är inte ofta det går. Så man får passa på. Jag har fått något slags begär av ägg, så både jag och Joakim käkade 2 ägg var. Till det åt vi flingor och min favorityogurt, äpple, kanel och vanilj. (laktosfri). Efter frukost tog jag mej ett bad. Sen slängde jag mej framför datorn och klickade in på MTV.com och såg säsongsavslutningen av the hills. Säsong 5. MTV USA är ju mycket snabbare med att visa sina avsnitt, men samtidigt så är det väldigt snabba med att ta bort dem ifrån sidan. Så man får va snabb. ;) När jag sett klar så gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan. Jag behövde köpa en skidhjälm. Hittade en skitfin som jag dessutom fick nersatt pris på för att jag fick köpa visningsexet. Plus att jag hade fått hem 20% rabatt med Posten på affären. Så den blev billigare än tänkt. :) Vi va inne på mac forum en sväng oxå. Sen va det dax för mej att åka till jobbet. Idag blir det ishockey på arbetstid. Underbart! Magen kurrar så det får nog oxå bli lite donken till matchen. Slutar 22 i kväll Och i morgon väntar en heldag på jobbet igen. Kul.

Inga kommentarer: