onsdag 9 december 2009

Onsdag 9/12.

Blev såklart väckt av Texas i morse. Han ville kissa. Upp och ut. :) klockan va då 10.00 så det va ingen idé att lägga sej igen. Vi har käkat frulle här och slappat lite. Vi ska väl dra in om en stund. Ingen idé att åka in än eftersom vi ska gå på stan tills julbordet börjar 18.00.

Saknar babe idag. Konstigt. För han har ju varit hos mej sen han slutade igår. Saknar att sitta och mysa med honom i soffan. Varit rätt mycke nu med jul och allt. Mycke att tänka på. Blir mer mys när vi kommer upp till sunne och kan släppa allt jobb. Är så kär i min älskling. <3

Nu ska jag klä mej, eller rättare sagt. Jag ska välja ut va jag ska ha på mej till julbordet. Får bli något bekvämt för jag ska springa på stan innan i de kläderna.


Ha en bra dag!


Inga kommentarer: