söndag 27 december 2009

Söndag 27/12.

Nu e vi vakna. Texas och jag ligger fortfarande i sängen. Joakim har åkt till finnfallet. Han ville åka skidor idag. De ville inte jag Så jag ska vara hemma idag och fixa med det sista. Vi kan faktiskt dela på oss. ;) jag måste tvätta och packa ihop de jag ska ha med mej upp. Städa gäststugan. Sen lovade jag lillasyster att vi skulle ut och leka i snön en sväng. Får väl bygga en snögubbe eller två. Lite senare när Joakim kommit hem så ska vi åka och lämna Texas hos min andra syster. Hon ska passa honom när vi är borta. Kan inte ha med honom i kylan. Sen är det väl rätt högt med snö och vi kommer vara ute mycke antar jag. Då har han det bättre hos Fia. Jag håller på att läggs in en film till på telefonen nu. Efter det är det dax att kliva upp och köra igång. Klockan 07.00 kommer de andra killarna ifrån götet och hämtar upp oss. Jepp. Vi blev bara 5 stycken med det gör inte så mycket. Blir ju billigare om alla åker i samma bil. Tjoo!

Inga kommentarer: