tisdag 8 december 2009

Nattidax.

Idag har jag haf en trevlig dag. Varit och mött upp Sanna, lämnat av henne på studion. Lunchade med Babe, och sen träffade jag Anna och Lovisa för lite shopping. Fick med mej fina underkläder som jag ska ha på jul när babe kommer till sunne. :) Sen vid 17 tiden åkte jag hem. Vilade en stund sen va de dax att åka in och möta Sanna igen. Nu är hon gaddad. När vi kom hem så fixade jag mat. Lax och potatis och kall sås. Ingen mer än jag ville ha mat. Tråkigt. Men jag åt iaf. Nu ska vi hoppa i säng och kolla på film. Mysigt!

I morgon ska Sanna och Jag åka in till stan och shoppa massa julklappar. Vid 18.00 börjar julbordet. Gotti gotti! Företaget som jag jobbar för bjuder på julbord. Sanna åker hem med 19.00 tåget, men kommer tillbax hit i januari för att fortsätta göra tatueringen. Då ska den bli klar. :)

Nu är det natti natti.

Inga kommentarer: