tisdag 8 december 2009

Tisdag 8/12.

Tja.

Varit vaken sen 06:58 i morse. Texas väckte mej med att han ville ut. Så jag fick gå ut med honom. Gick tillbax till sängen, men kunde inte somna om. Så kan knäppte på tvn och kollade på the voice. Lika roligt varje gång. Klev ur sängen halv 9. Dax att tvätta sofföverdraget. Och nu har jag till och med dammsugat och skurat inne i klädkammaren. Just nu har jag en pause. Måste få i mej frulle. Va nere och rotade fram mina snöskor i förådet förut. Måste kolla va jag har och inte har innan vi åker upp till fjällen. :)

Efter frullen ska jag fortsätta städa. Ska åka in till centralen vid 11.30 och sen möta Sanna. Efter de blir de direkt till tatueringsstudion. Kanske hinner med en fika med Anna oxå. Hon ringde nyss och frågade om jag vill ses en sväng. De hinner jag ju om Sanna ändå ska sitta som klotterplank i några timmar. =P

Nu har mitt ägg kokat klart!


Inga kommentarer: