lördag 26 december 2009

Sovdax.

Nu ligger vi nerbäddade i mammas gäststuga. Har hunnit med mellandagsrean i Karlstad. Va dock inte ute efter något reakap utan jag skulle leta upp en varm tröja att ha under skidjackan. Hittade en till fullpris så klart. Typiskt. Men skit samma. Babe köpte en skjorta att ha på nyår. Så fin så. :) han e het i skjorta. Vi lunchade och sen åkte vi hem till Sunne. Slappar i kväll. Gött. Jag har försökt gjort lite nytta men kom ingen vart. Jo jag fick in lite sköna låtar på iphonen och en film. Så jag har något att sysselsätta mej med på resan. 60 mil dit upp. Köpte tidningar oxå. Men det blir väl som vanligt. Jag drar på musik i lurarna och somnar. Vaknar några gånger och äter lite godis. Sen sover jag igen. ;) stackars Joakim. Haha. Men vi är 5 stycken som åker så han får sällskap. :) nu blir det film och sen Nanna. I morgon blir det en fixardag! Natti!

Inga kommentarer: