måndag 7 december 2009

En massa rör.

Nu va jobbet över, och jag har till och med hunnit varit på vårdcentralen och tagit massa prover. De fyllde massa rör med mitt blod. Fick såklart inga svar i dag på va de kan vara. Jo ett fick jag. Så att jag är gravid är uteslutet. Ingen bulle i ugnen här inte. Men jag visste att jag inte va gravid. Va stora odds e det lixom? Klart vi har sex men det finns nått som heter skydda sej. Och de ska ju va typ 99% säkert så. Det är väl bara kondom som är 100% säkert. Men jag nöjer mej med 99%. ;) Så ingen bebis alltså. Vilken tur. Insåg när jag satt där och väntade på svaret att jag inte alls vill ha barn. Nu iaf. Blev rädd. Jag vill inte ha något inuti mej i 9 månader, som dessutom växer. Nej tack. Inte nu. Ska till läkaren på fredag och ta reda på va de kan va för fel på mej. De pratade något om virus på balansnerven. Men vi får se. Nu har de tillräckligt med blod iaf.

Ikväll blir det tvätt och städkväll. Babe är och tränar nu så jag tar de bara lugnt. Jag har lixom lagt min träning på hyllan nu när jag blir så yr och illamående lätt. Ingen idé känner jag. Soffan är bättre då.

Nu ska jag ta en dusch och lägga mej på soffan och slappa lite innan babe kommer hem. Kan ta ett tag de där för killar när de tränar. borta i 2 timmar. Tror ni verkligen de tränar de hela 2 timmarna? ;)

Inga kommentarer: