fredag 11 juni 2010

100 saker att göra i morgon.

Hej!

Då va det natt. Vi har just stängt av datorn och ska sova. Kollat på en film. Hann med lite städ i dag iaf. Klädkammaren fixade vi till så gott de gick. Nu kan man gå därinne. Och man ser sina kläder.

I morgon ska jag börja dagen med en promenad med Texas. Gå hem och lämna honom och sen till torget. Till apokeket och banken. Ska sätta in mina mynt på sparkontot. 500 spänn låg det i spargrisen. 500 spänn mer till thailandsresan! :) sen när jag fixat de så ska jag hem och fixa. Städa mer, och dessutom tvätta. Soffan e inte vit längre, så jag ska tvätta tyget. Funderar på att färga tyget brunt eller mörkgrått. Undra om det går? Ska jag kolla upp. Vita soffor e snygga men inte ert dugg praktiskt. Kanske finns extra klädslar på Blocket? Ikea säljer inte min soffa längre.

Nej nu ska jag sova. Mycket att göra i morgon.

Natti.

.

Inga kommentarer: