Kan ju inte sova! Ont i ryggen, hungrig ( ja jag missade middag idag för att vi hade så mycket annat för oss så jag hann inte känna av hungern). Och det är tokhett här inne! Varm för att datorn stått i sängen i en och en halvtimme och för att vi hade massa tända värmeljus i sovrummet när vi kollade på filmen. Dessutom så snarkar Joakim nu och jag hann inte köpa öronproppar. Tur att jag e ledig i morgon. Så jag kan sova så mycket jag vill. :)
Får väl knuffa lite på min kärlek. Och försöka sova. Annars åker kudden över huvudet igen. På mej själv såklart för att dämpa oljudet.
...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar