fredag 20 augusti 2010

Ångest över sjukdom.

Blir bara värre och värre.. Just nu känns det som om jag ska kräka upp allt innehåll i magen och lite till. Mina händer skakar, min hals/öron kliar och hela näsan e full av snor. Det snurrar som bara den! Och jag måste ta ut Texas snart, i regn dessutom. Vilken tur att de regnar för då gör han sina behov snabbt. Jag klarar inte av att lägga mej. Hade ångest i hela kroppen förut. Vet inte vart den kom ifrån men jag kan gissa att de e för att jag blivit sjuk. Jag har inte tid att vara sjuk. Så jävla jobbigt när en våg av 1000 kg ångest kommer över en. Jag har inte tid med varken ångest eller att vara sjuk. Jag vill göra massa dessa 2 lediga dagar.

Till nått roligare. Min syster och hennes kille och så klart deras barn ska kolla på en lägenhet inne i karlstad  morgon! De bor nu i ett hus en bra bit utanför karlstad och det e omöjligt att ta sej dit om man inte ha bil och körkort. Så de vill bo närmare stan. Gångavstånd. Jag jublade! Och håller tummarna för att lägenheten e bra. Det lät bra. 4 meter i takhöjd! Bara det gör man sjukligt avundsjuk! Det som gör mej mest glad e att jag kan ta tåget till dem och hälsa på. När jag e ledig. Bara över dagen eller om jag e ledig i 2 dagar så kan jag åka dit och övernatta och sen åka hem. Hur lätt som helst. Då kommer jag vara lite mer en del av Julias liv oxå. Det e kul. Jag vill ju att hon ska känna sin moster. Inte bara att hon har en moster i göteborg. Utan att hon ska veta att jag kommer finnas där för henne. Det e viktigt för mej.

Nu ska jag försöka plocka undan efter mej. Sen ska jag pröva med att stoppa in blekskenan i munnen. Vet inte om de funkar eftersom jag e rätt sliten, men jag prövar. Går det inte så e det väl bara att spotta ut.

Bloggar nog inget mer i dag. Så jag återkommer i morgon, när jag vaknat. Förhoppningsvis piggare.


.

Inga kommentarer: