fredag 27 augusti 2010

Rullar på..


Nummer 26 e det nu, 11 nummer kvar! Kanske kan skynda på sej! Om jag har tur. Jag vill hem och äta frukost! Kanske mina förut stenhårda avokados har hunnit mogna? ;)

Jag ska oxå ut med Texas. Sen tar jag nog ett bad. Skrubb och olja. Så jag blir ren. Känner mej så smutsig när jag e sjuk. Ikväll ska jag och Joakim hitta på nått tillsammans. Försöka går ju iaf. Kanske en lugn bio? Vi får se. I morgon är det tänkt att jag ska börja jobba igen. Vi får se vad läkaren säger. Kanske får va hemma hela helgen. Hoppas inte för nu är jag så rastlös! Fast samtidigt så ska jag orka hålla igång i 15 timmar. Utan vila? Det e fråga de. Och ibland på helgen så hittar de på saker. Utflykter. Och det ska man orka med oxå. Och dessutom ta hand om en annan människa? När man själv inte är frisk. Ja du. Vi får se.

.

Inga kommentarer: